26 Şubat 2008 Salı

BekLeyen SevgiLiden Giden SevgiLiye

bekleyen sevgiliden giden sevgiliye
kilidi vurdum yüreğime senden sonra
sevmeyeceğim dedim ağlaya ağlaya
senin gülen yüzünü gördükten sonra
beşver dedim oğlum onur bu sevda başka bahara

hançerle kazıdım ismini kalbime
sevdan alevlenmiş bir kor içimde
ne kadar acı çektirsende şu garip yüreğime
çektirdiğin acı olsun be gülüm daha başka kime ne

aşkımsın sen güler yüzlü yarimsin
senden başkasına bakarsam şu taşlaşmış kalbim erisin
benden ne kadar uzak olsanda
sen benim gözümün nuru kalbimim tek hakimisin

gözyaşlarıyla büyüttüm sevgini
beklemekle yetindim bunca yıl seni
alkolsüz geçirmedim günlerimi
ama gözlerin,o gözlerin unutturmadı seni

seni unutturan tekşey var bana
her dakika içimde her dakika nefesimde
her nekadar beni ölüme sürüklesede
bunun adı sigara kurtuluş yok ötesinde

Hiç yorum yok:

 
arkadas